minvardagmittjobbmittliv.blogg.se

Handlar om Min Vardag, Mitt Liv och Mitt Jobb

10 veckor kvar..

Kategori: Allmänt

Kan inte förstå att jag går in i Vecka 30 i morgon. De är bara 10 veckor kvar, Tiden har gått fort nästan lite för fort kan jag tycka ibland. Nu lever den runt så hela magen gungar. De är häftigt men svårt att förstå.
Har alltid trott att jag inte kunde bli gravid, för att de inte hänt nåt i tidigare förhållanden, sen nu så klaffa allt efter som jag är gravid i vecka 29. =)
Är så himla glad för våran skull, plus att fröken bus får ett halvsyskon med. :)
 
Idag var de tid hos barnmorskan för att kolla så allt var bra med sötnöten. Hade lite lågt med järn så blir att försöka komma ihåg att ta blutsaften varje dag. :/ Lättare sagt än gjort. Men för min och bebis skull så är de bara att komma ihåg det.
Har även hunnit med att sova bort halva dagen och är fortfarande lika trött.. :( Tvättat utemöbler med så kan jag börja måla dom i morgon. :) Kommer bli så fint på altanen. :)
 
Lägger upp en liten bild på magen med. =)
Kommentera inlägget här: