minvardagmittjobbmittliv.blogg.se

Handlar om Min Vardag, Mitt Liv och Mitt Jobb

Läkaren och en grå dag.

Kategori: Allmänt

Blev ett besök hos läkaren efter att ha vaknat en gång i timmen hela natten. Kl 8 gav jag upp och ringde både barnmorska och vårdcentralen och frågade om råd. Men vaden var mjuk och inte så värst svullen så ingen blodpropp iaf. Så blir att ta en tablett magnecium/kalcium varje kväll när de är sovdags. :) Blev en tripp till mor och fick hjälp med lite papper som skulle in till försäkringskassan helst för 3 veckor sen. Men ibland så är man inte snabb alls. :/ Passa på att hälsa på en kompis när jag ändå var i stan med.
 
Annars har hela dagen varit grå och tråkig med dåligt väder. Stängde ner min facebook för ett par dagar sen och måste säga att de känns riktigt bra. Finns så mycke annat man kan göra än att sitta där hela dagen. Kanske startar upp den igen kanske inte får se om ett par månader.. .=)
 
Bebis sparkar på i magen och visar på sitt sätt att den lever.. =) Magen växer och blir större med. Vill att sötnöten ska titta ut helst nu men den får gärna stanna hela tiden ut. Var och titta på barnvagn i helgen men de är en hel djungel de där..
Kommentera inlägget här: