minvardagmittjobbmittliv.blogg.se

Handlar om Min Vardag, Mitt Liv och Mitt Jobb

Lördag hela dagen.

Kategori: Allmänt

Idag har de varit en lugn dag. Fröken bus var hos sin faster medans jag och sambon åkte till Jönköping för att titta på en barnvagn. =) De blev en Tako Laret lime/svart. Blev jätte nöjd och kommer passa perfekt till både pojke och flicka. Sen på kvällen har vi varit hemma och bara tagit de lugnt. Fröken har feber och förskyld och allmänt seg imellan åt. Inte kul när man är så liten. :( Så nu sover hon sen än stund tillbaka. Gick och tog sin napp och kanin och skulle sova. Duktiga tjejen =) Så blir lite egentid med sambon innan vi med ska sova.
 
Imorgon söndag så är de nog bilbyte, lämna fröken bus hos sin mamma sen åka till mor och far och äta söndags middag och träffa syskon och barn. Sen vidare till en kompis och hämta min bugrun tröja som dom fick köpa åt mig då jag aldrig kom iväg. :)
 
 
Kommentera inlägget här: