minvardagmittjobbmittliv.blogg.se

Handlar om Min Vardag, Mitt Liv och Mitt Jobb

Ont

Kategori: Allmänt

4 dagar kvar sen har jag en läkartid. Hoppas de kan göra nåt åt de. Eller om de sjukskriver mig. För de funkar inte. Stress och mycke att göra ihop med foglossning och ont. :/ Jobbet är inte så viktigt om man har en liten bebis i magen. 
 
Helgen har varit riktigt bra. Två heldagar med älsklingen, ena dagen en roadtrip på 65 mil till en bilkyrkogård :) Kameran var med så blev en hel del bra bilder. På vägen hem hitta vi ett "spökhus". Men de får undersökas en annan gång. Dag två blev en lugn dag i soffan med god mat och vila upp sig för jobb . Såg även Sune på bilsemester. Fruktansvärt pinsam film, klarar inte av såna. :) Om man skulle sova en stund till innan man ska upp och jobba.. :/ 
Kommentera inlägget här: