minvardagmittjobbmittliv.blogg.se

Handlar om Min Vardag, Mitt Liv och Mitt Jobb

Sjukskriven och en liten semester

Kategori: Allmänt

Var hos läkaren i fredags, hann inte ens in i rummet innan han sa att han sjukskriver mig. Han tycke att vara lastbilschaufför och vara gravid inte var nån bra kombo. Så inga protester. Anledningen till att jag var där var ju att jag ville bli sjukskriven. Men ska tillbaka om 3 veckor och titta så allt ser bra ut. Så nu är de vila och inte anstränga mig som gäller till det ser bättre ut. Vill ju inte att bebis kommer ut för tidigt.
 
Efter läkarbesöket så åkte vi ner till ystad och tog en liten semester och bara var i de fina vädret. Blev 2 fina dagar den ena en heldag med bara fika, grillat och en glass med en promenad på stranden. Älskar den fina utsikten som man får se där. Och allt annat med. Frisk luft och havet =) Blir nog en sväng till innan bebis kommer hoppas jag. =)
 
Nu är man hemma och försöker att inte göra för mycke även om jag vill göra massor så får ja hitta latmasken så jag bara kopplar av. Även om de är svårt att bara sitta i soffan, får hoppas på fint väder så man kan vara ute och få lite sol och pyssla i trädgården iaf. =)
 
Kommentera inlägget här: